مو وزیبایی

  • ۰
  • ۰


 

* با فاصله اسپری کنید:

 

برای این که اسپری ‌ها و حجم دهنده‌ های مو بهتر روی موهای شما بنشینند، بهتر است اول قوطی آن ها را خوب تکان دهید و سپس آن را در فاصله 30 سانتی متری موهای تان نگه دارید و از این فاصله آن را روی موهای تان اسپری کنید.

 


* دهان و چشم‌های تان را ببندید:

 

برای این که قطرات این افشانه‌ ها کمتر در دهان و بینی شما وارد شوند بهتر است هنگامی که خودتان یا آرایشگر می ‌خواهد آن ها را روی سر شما اسپری کند، چشم‌های تان را ببندید و دستتان را روی بینی و دهان تان بگذارید حتی می ‌توانید از یک ماسک برای پوشاندن بینی و دهان تان استفاده کنید و بهتر است پس از اسپری کردن این محصولات روی موهای تان آن محل را ترک کنید و تهویه اتاق را روشن کنید و یا پنجره‌ها را باز کنید.

 

 

* در فضای آزاد اسپری کنید:

 

برای این که محصولات شیمیایی کمترین اثر را روی سلامت شما و اعضای خانواده‌ تان داشته باشند، بد نیست پس از این که موهای تان را سشوار کشیدید و نوبت به استفاده از این محصولات رسید به حیاط یا ایوان منزل تان بروید و در فضای آزاد این محصولات را روی موهای تان اسپری کنید. باقی ماندن قطرات این افشانه ‌ها در فضای منزل و تجزیه شیمیایی آن می‌ تواند روی سلامت شما اثرات نا مطلوبی بر جای بگذارد.

 

 

* اسپری‌ سبز بخرید:

 

در سال‌ های اخیر بعد از این همه حرف و حدیث که پشت سر این محصولات در دنیا بوده است، سرانجام کارخانه‌ های سازنده به این فکر افتاده‌اند که محصولاتی از این دست را تولید و روانه بازار کنند که سازگاری بیشتری با سلامت انسان ‌ها و محیط زیست داشته باشند روی این محصولات واژه سبز نوشته شده است. توصیه ما به شما این است که این انواع را خریداری کنید تا سلامت خودتان و دیگر افراد روی کره زمین را فراهم کرده باشید.

tebyan.net

  • ۹۶/۰۲/۱۰
  • مهسا بهلولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی